lunedì 25 marzo 2013

Drumurile mele (π)

「inspirată de cîntecul "Drumuri necunoscute" a formaţiei Alternosfera」

Striveşte-n dinţi trecut, durerea
Spală-n lacrimi rece apus.
Sună dur în ea tăcerea
Somn de moarte i-au cusut.

Ocne goale, vid sentinţă
Oarbe stele peste lac.
Oaste-n prag, război dorinţă
Oameni bestii iar se fac.

Mută coardă-n lemn bătută
Mişcă-n mine un infern.
Minoră cheie, voce cruntă
Major vis viu în mine tern.

Negativ lumina bate
Negru-albe flori de mai.
Nu mai ştiu ce se întîmplă
Nu-nţeleg de ce mai stai...

3 commenti:

  1. Am început să citesc, și după, zic, stai, că mai e și un joc poezia asta, inițialele fiecărei strofe. Plină de simboluri, unde îți întorci privirea te rănești de simboluri. (y)
    Și mă mai întrebam unde ai dispărut.

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Am eliminat reţelele sociale din viaţa mea, erau viruşi. Dacă eşti dornică de conversaţii sînt mereu disponibil pe skype :), PS mulţumesc că îmi urmăreşti mîzgîliturile

      Elimina